پیلینگ تراپی چیست؟ | کلینیک شبانه روزی فولادشهر

پیلینگ تراپی چیست؟

لایه‌برداری و پاکسازی منظم پوست

یکی از مهم‌ترین ارکان مراقبت از پوست و مکملی برای بهبود اثربخشی درمان‌های پوستی ، لایه‌برداری و پاکسازی منظم پوست است. حتما تابحال از اثرات مثبت و فواید لایه‌برداری شنیده‌اید. اما پیلینگ تراپی چیست و چه مزایایی برای پوست دارد.

لایه‌ برداری صورت یا پیلینگ تراپی چیست؟

همانطور که می‌دانید پوست ما هر چند وقت‌ یک‌بار بازسازی و تجدید می‌شود و لایه بیرونی آن اصطلاحا پیر می‌شود یا می‌میرد. این لایه مرده روی سطح پوست باقی می‌ماند و اثر جانبی باقی ماندن آن‌ها روی سطح پوست، محافظت از سلول‌های جوان‌تر است.

چرخه مرگ‌ومیر و جوانسازی پوست هر ماه یک‌بار تکرار می‌شود. تجمع پوست مرده روی صورت می‌تواند درخشندگی و شفافیت پوست را کاهش دهد و امکان تنفس را از آن بگیرد. به همین دلیل لازم است که به نحوی سلول‌های مرده سطحی را از روی پوست بردارید تا سلول‌های جوان‌تر خودشان را نشان دهند.

پیلینگ تراپی چیست؟  | کلینیک شبانه روزی فولادشهر

برای اطلاع از خدمات پوست و زیبایی کلینیک شبانه روزی فولادشهر ، اینجا کلیک کنید.

استفاده پیلینگ پوست برای برداشتن سلول های مرده

پیلینگ‌تراپی یا لایه‌برداری پوست برای این منظور به کمک شما خواهد آمد. پیلینگ پوست روشی است که در آن با کمک از مواد کراتولیتیک لایه سطحی پوست به‌صورت خفیفی خراش برداشته می‌شود تا سلول‌های مرده خارج شوند.

هدف اصلی پیلینگ‌تراپی بهبود سطح کیفیت پوست و پاکسازی آن است. انجام این روش به‌صورت قابل توجهی سلول‌های مرده لایه بیرونی پوست را خارج می‌کند و اجازه می‌دهد که سلول‌های جوان تولید شده در لایه‌های عمیق‌تر به سطح برسند.

علاوه بر این، پیلینگ‌تراپی روشی کمکی برای تغذیه بهتر پوست است. درواقع اگر پوستتان را به‌صورت اصولی و درست لایه‌برداری کنید، سرم‌ها و تونیک‌های مغذی پوست تاثیر بهتر و عمیق‌تری در پوستتان خواهند داشت و اثرات آن‌ها بهبود خواهند یافت.

 

جهت ارتباط با کلینیک شبانه روزی فولادشهر ، اینجا کلیک کنید.


مطالعه بیشتر:

پیلینگ مهمترین روش جوان سازی پوست